NOTD: Light Blue Nails!

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Γεια σας κορίτσια!

Πώς είναι η εβδομάδα σας? :)

Σήμερα σας έχω ένα γρήγορο post για το μανό μου φοράω συνέχεια τον τελευταίο καιρό το 36 από την Seventeen σε αυτό το ανοιχτό γαλάζιο:

 
Το έχω από το προηγούμενο καλοκαίρι και είναι σίγουρα το πιο πολυφορεμένο μου! Ήταν μάλιστα και στο tag των 40 αγαπημένων προιόντων μου. Δείτε το και στα νύχια:
 
Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη σε φυσικό φως χωρίς φλας και το αποτέλεσμα αυτό είναι μετά από 2 στρώσεις μανό χωρίς top coat. Κρατάει αρκετές μέρες και με top coat ακόμα περισσοτερες!

Πώς σας φαίνεται? Αν έχετε προτάσεις για παρόμοια χρώματα πείτε μου καθώς λατεύω το γαλάζιο στα νύχια! :D

14 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο είναι! Και ωραίο χωρίς top coat!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Και το δικό σου μου άρεσε πολύ που έδειξες τώρα πρόσφατα!!! :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο χρώμα! :)
    Λατρεύω το μπλε & όλες τις αποχρώσεις του!
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Κι εγώ λατρεύω όλες τις αποχρώσεις του μπλε! :)

      Διαγραφή
  3. Agapw to post sou aplws!!!
    teleio...
    Se proskalw an theleis sto kainourgio mou blog
    http://allthingsyouare.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο χρώμα και εγώ αγαπώ το γαλάζιο! Σήμερα έβαψα τα νύχια μου σε ένα περίεργο γκρι γαλάζιο από μία άκυρη εταιρεία ... το μανό κόστιζε ένα ευρώ μόλις, τέλεια εφαρμογή και λάτρεψα το χρώμα!


    Είμαστε οι chicates. Γραφτήκαμε στο blog σου και σε περιμένουμε και στο δικό μας blog και στο facebook!
    (contanct us σε περιπτωση που θα ηθελες να συνεργαστουμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Ωραίο ακούγεται και το δικό σου χρώμα! Περνάω από το blog σας :)

      Διαγραφή